Pred leti je veljalo, da se je prodaja plovil odvijala na sedežih podjetij, ki prodajajo plovila. Tudi prodaja plovil se je v zadnjih letih znašla tudi na spletu. Podjetja, ki se ukvarjajo s prodajo plovil, so poskrbela, da imajo zelo dobre spletne strani, na katerih predstavljajo svoj prodajni program različnih plovil. Fotografije plovil so vrhunske izdelave in do potankosti predstavljajo tako zunanjost kot tudi notranjost plovila. Prodajalci plovil se zelo dobro zavedajo, da je njihova prodaja plovil precej odvisna od dobre predstavitve na spletu. Potencialni kupci plovil si praviloma vzamejo kar precej časa, da si podrobno ogledajo fotografije plovil ter njihove tehnične podatke.
Na podlagi ogleda plovil na spletu si ustvarijo pomemben prvi vtis, nato pa kontaktirajo s prodajalcem in se dogovorijo o nadaljnjih korakih, ki jih predvideva prodaja plovila. Največkrat se dogovorijo za ogled v živo, ko si potencialni kupec ustvari dokončen vtis o plovilu. Ponavadi si nato vzame še nekaj časa za premislek, saj je nakup plovila velik nakup, ki ga ne opravljamo vsak dan. Nato pa se s prodajalcem dogovorita za ponovni sestanek, se dokončno dogovorita glede cene ter skleneta kupoprodajno pogodbo. V večini primerov prodaja plovil poteka tako, da kupec ob naročilu položi varščino v višini desetih procentov prodajne cene, preostanek pa poravna ob izročitvi plovila.
Ob sklenitvi pogodbe se dogovorita tudi glede časovnih rokov ter kraja prevzema plovila. Prodaja plovila je za prodajalca plovil velik posel, saj jih na leto sklene le manjše število. Zato pa je zelo pomembno, da prodaja plovil poteka tako, da sta ob uspešni sklenitvi posla zadovoljna oba. Prodajalci plovil vlagajo zelo veliko sredstev v promocijo svojih plovil ter tudi v stalno izobraževanje kadrov, ki so odgovorni za prodajo plovil. Le tako so lahko uspešni na trgu plovil in si zagotovijo ustrezen dobiček.